Monday, May 17, 2010

shaye sedey bcampur gembira saat ini

mengapa saya berkata begitu??? (rujuk tajuk n3) ini adalah kerana aircond my dear kancil telah mengalami kerosakan.. saya sgt sedey apabila itu tauke ckp ia telah rosak.. dan lebih mnyakitkan hati bila ia rosak dikala hujung bulan.. (blom gaji la woiii!!!) tp sy terpaksa terima kenyataan ini.. kepada psu (ict) 3, sila maafkan saya kerana terpaksa EL tomorrow utk menguruskan my dear kancil y sedang sakit itu.. hehehehe.. jgn bimbang krn hari rabu pasti saya akan menghadirkan diri di pejabat utk ke P_______... hehehe.. jgn tinggal daku wahai boss2 sekalian.. kui3.. semoga kos perubatan my dear kancil adalah berpatutan.. saya berterima kasih kepada stich krn telah menghalang saya utk memiliki jam baru weekend lepas.. rupa2 nya hari ini saya amat memerlukan wang tersebut.. tq ya!!!!!!!! muahahahaha..

mode : pektis wat essay.. hehehe.. ok x cikgu2 sekalian??

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...