Monday, December 27, 2010

AFF Suzuki : Malaysia Vs. Indonesia


akhirnya.... malaysia menang 3-0!! wahhhh caya la.. 2 gol hasil jaringan mohd safee manakala satu lg sumbangan oleh mohd ashari samsudin.. xsangka bole menang smpai 3-0.. ye la kan.. indonesia ni pon bukn pemain y cikai2 jgk ye dok?? ape2 pon tahniah la kpd pasukan bola sepak kebangsaan.. hopefully, semasa bertarung di stadium Gelora Bung Karno, Jakarta kita akan menang jgk.. 4-0 kalau bole ya.. chaiyok2..aku adalah bukan sengaja tidak menonton pelawanan.. bukan tidak bersemangat patriotik mahupon semangat malaysia boleh.. dan aku juga adalah bukan penyokong indonesia.. cuma nya, tatkala perlawanan berlangsung ak juga bertarung nyawa di dalam kereta.. *ceeewahhh* aku adalah otw pulang ke putrajaya.. stich y lebih meroyan krn xdpt menonton dan tertanya2 apakah resultnya dan itu membuatkan ak mengepost status di fb.. tima kasih suma krn memberikan info terkini.. *syg korg lebih* kami berusaha berhenti di R&R tapah utk menonton tetapiiiii sebuah tv pon ak xnmpk.. penat suda round satu R&R cari.. xpe la xde rezeki kot.. bila da smpai next R&R da lebih jam 10.. so harus2 da abes kan..
utk da next game.. pasukan kebangsaan sila la bermain all out ya.. moga2 kita juara!!!!!

*pic sume credit to Harian Metro dan Incik Google.. tq*

3 comments:

Sae said...

haha..~ incik Stich pny pasal upenye...grrr...~ neway, tq for Sayor-sayor tu..bajet ada peti ais je ko bli kan...huhu~

pinkydablueberry said...

welcome2..sila kesian pd dekya krn dipaksa makan sayo2 tersebut..kui3..ntah ek..mase beli tu ak sentiasa feeling ade peti ais besa kat umh kita tu..tu psl la sekebun sayo ak borong..kekkee

Sae said...

ahaaa..dah siap! Meh tengok sini~

http://sipenyapuburuk.blogspot.com/2010/12/award-dari-nuyui-ciri-lelaki-pilihan.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...