Monday, January 24, 2011

aku mau diet!!!!!

mesti korang alfelikunna kan tetibe aku nak diet plak kan.. huahauhuahua.. sila percaya.. berita ini adalah betol!! hehe.. now aku telah mengalami tumbesaran yg drastikun.. mmg aku tengah membesar bagaikan juara.. lau dlu agak jarang2 minum susu, now aku suda selalu "minum susu saya jadi sihat dan kuat!!!!!" =p
tetibe mcm nebes kan.. bile p timbang kay bilik sha, mencanak2 naik berat aku.. wooohhooooo.. takot wooooo... mst korg mcm pelik tetiba ade table2 psl makanan seimbang la.. BMI la.. ntahapeapetahkemani..
aku telah p satu website ni utk mengira body fat aku.. puas la kat opis ni dok ukur2 leher la, pinggang la, vont*t la.. mcm2..

keputusan nya adalah seperti dibawah.. huhuhuhu.. 26.52% tu aku rase mcm banyakkkkkk ohhhh.. tp xtau pon standard bape.. so aku telah membuat keputusan.........
mulai dari arini.. aku akan jog pada hari isnin... bermain futsal smpai bergolek2 pada hari selasa dan khamis.. dan mayb akan ada aktiviti2 lain yg bakal aku join utk membakar lemak2 tepu yg dah melekat kat badan aku nih... huahuahuahua.. tp aku ade satu masalah... bile nmpk makanan aku adalah meroyan.. lapar lapar lapar... hopefully aku akan berusaha bersungguh2 utk mendapatkan berat badan aku setahun enam bulan yang lepas.. hehehehhe.. *motivasi diri nmpk.. hehehhe* chaiyokkk akma chaiyokkk!!!

2 comments:

Cik Muda Sae said...

gud luck...pas neh ajak oreo pi mamam b4 kul 7 ye jika tidak mau jadi seperti ku..hehehe~

wey kema, ari senin ada badminton lew...

pinkydablueberry said...

hehehhe.. kol 3.30 aku p mam..lalallala...

badminton kan malam..aku jog kan petang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...