Wednesday, January 19, 2011

maaf kan aku

hukhukhuk.. maaf kan la aku.. tolong la tolong!!! im so so so sory.. tetibe aku mcm nk nangis memperlihatkan kawanan semut kat bilik aku telah mati secara bergelimpangan.. serius mcm perang wehh.. rase mcm tik tik tik air mata berguguran ke bumi.. hmmm ok itu adalah penipuan.. kekekekeke.. mcm ni cerita nya, kat bilik aku ni secara tetibe di hijack oleh beratos2 semut hitam.. nak kate ade makanan da tonggang tebalik aku dok cari xde pon aku jumpe.. hurmm.. rupa2 nya disebalik pintu ade lubang di celahan jubin bilik aku..
pic ni adalah selepas kali kedua menabur racun di situ.. y 1st adalah sgt bnyk..

lau korang pon rimas kan.. semut banyak2 ni.. mase ak jalan2 kat mall.. tetiba ak terjumpa la mende alah ni... taraaaaaaaaaaaaaaaaa... =p
serbuk pembunuh semut.. so mlm tu jgk ak p tabur depan pintu masuk markas semut2 ni.. keesokan harinya......... huhuhuhuuhuhuhu *mode:meratap sayu* semua semut telah mati.. rase mcm bersalah plk membunuh semut2 ni.. sila la faham niat saya ya samut2.. kamu semua telah membuatkan saya hidup dengan tidak selesa.. ampun kan saya wahai semut.. semoga roh2 kamu dicucuri rahmat.. huaaaaaaaaa!!!!!!! maafkan saya ya.. =(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...