Monday, February 28, 2011

sampai hatinya hati mu..........................k.jiej..


special entry utk kak jijah..
meratap meratap.. uwaaaaaa.. sedey nye.. xmo kawan k.jiej.. xpela kak.. aku sedar aku siapa.. nk kate comel mahupon cantekk jawapan nya x.. gumuk lg.. weng plk tu.. da la eo je.. kontrak lagi..*quote mcm slalu kekekke* aihhhhh.. ape nk buat.. da naseb.. terima saja la seadanya.. bukan kau sorg je ckp mcm tu.. pd firasat aku, ramai lg y pasti berkata begitu.. jika sudah ditakdirkan ianya milik ku, pasti akan menjadi milik aku.. jika takdir berkata sebalik nya, satu hari nnti perpisahan pasti akan terjadi tetapi waktunya aku xpasti.. kepada k.jiej...........*BAIK PUJUK KEMA SEKARANG..LAU X, KEMA MAJUK XMO MAKAN..kekekekkeke* 

6 comments:

JieJ said...

Best betul baca entry si kema ni..sambil ada background muzik yang mendayu2 lagi..apa tah tajuk nya tu..tapi lirik dia cam ni lah..

"percintaan kita tak sampai ke mana, hanya setakat di bibir saja.."

hahahah..tambah cramp si kema..

akak bukan apa kema, malas jak mau pujuk..dari aku pujuk bagus aku iya kan jer kan..hahahahha...asbestos betul aku ni kan..

oh ya..andai itu takdirnya..hahahah..sekali lagi aku tergelak kema oiiii..

ddlea said...

walaupun entry nie dah sah2 tulis untuk jiej... aku tempekkan diriku jua...dengan ucapan...

"ADA AKU KESAH....."

muahahahahahahaha

~..cik PriNCEss..~ said...

hahahaa..betOl laa..cam ayat yang selalu en.wahab guna setiap kali bg komen kt fb akU "ADA AKU KESAH"..

JieJ said...

hahahhahaha...ko lagi bagi api sama budak kema tu lea..i loikeeeeeeeeee...

pinkydablueberry said...

cettttt..k.jiej mmg kekejaman..aihhhh...

k.lea mmg XKESAH!!!!bwekkk

en wahab ngn k.jiej same jek...

JieJ said...

ehem...kema statement ko "en wahab ngan k.jiej sama jek"..bakal mengundang disaster..hahahhahahahahah...by the way kami kan sehati sejiwa...oh my oppa wahab..hahahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...