Wednesday, March 9, 2011

proses memcuci carpet di opis aku

semalam.. kat opis, dorg ade bg pengumuman.. suruh kosong kan lantai cz ade perkhidmatan mencuci carpet akan dijalankan.. dlm ati aku pon dok berkata.. mcm mana dorg nk cuci carpet opis ni.. xkan nk bukak sume then p anta dobi dorg basuh pki washing machine.. huhuhuhu.. lama la jg aku memikir nye.. tetiba aku terpk.. ntah2 dorg bawak air dalam baldi.. kasi jirus then gosok pkai berus... eh mcm xlogic la plk.. cz mcm ne nk bg kering?? hurmmm.. pelik2.. tetiba masa aku nk balik tu ak dgr bunyi sesuatu.. dlm ati.. msti org y cuci carpet tu.. kekeke.. btol sangkaan aku.. teruja sekali nk tau mcm mane dorg cuci.. sekali tingggggggg!!!!!
haaaa.. mesin ni la dorg guna.. korg teruja x? msti teruja sama ngn aku kan kan kan????

5 comments:

tasukeecOklat said...

eeiii..!!jakun btl!!!!!

JieJ said...

Tak teruja pun..dulu kerja hotel hari2 nampak org cuci lantai dan RJ adalah champion untuk buat projek yang melibatkan marble dan carpet..(sakit hati tak..heheh)

Cik Muda Sae said...

ahahahaha...kejam ayat kat atas nih... kema, ko tak mintak akak tu cuci kat umah kite ke??

pinkydablueberry said...

tasukeecoklat : eleh.. die pon jakun agaknya tu..keke

k.jiej: yaka? eh jap2.. RJ tu sape ek?bole kema teka x?

CMS: ingt nk suruh.. tp pk2.. umah kita ade carpet ke?kwang3.. =p

Scha Ariff said...

lantai pun xpe kema...
asalkan kilat..huhu..
MemANcOR...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...