Thursday, April 7, 2011

aku bengang ni!!

rasa macam nak mengamok ni.. dekat sebulan masa berlalu.. still xsettle lagi.. aku tau la masalah tu bukan berpunca daripada ko.. so, cari lah alternatif lain.. communicate sikit sama itu orang.. baru la cepat.. adoiiii.. ko ni reti ke tak? aku cubit ko sampai lebam kang baru tau.. ishhhhhhh.. sentap tau ai.. sentappppppppp!!!!!!

6 comments:

kodok said...

huhu.. ce cite ce cite

ddlea said...

sabo dik non... barang baekkkkkk memang cenggitu...

agak2 nanti kalau dah dapat, muka ko cam senyum tak ingat cam kerang busuk doplohpatjam tu, time tu bleh tak akak plak bengang ngan ko.

eh... ko bengang pasal apa sebenonyer (buat² tanya macam tak taw apa?)

Cik Muda Sae said...

bakOr ajee..!

akmadablueberry said...

kodok: tgh cite la ni..

ddlea: hahahhaha..bila da dapat, opkos la tgk akak senyum je sambil angkat2 kening..wakakaka.. (pasal tu la ape lagi)

sae: jangan bako..sayang2..huhu

shriza said...

kalau xmo bako...gulai aje..ngehngeh

Cik Muda Sae said...

woi ang tak dapat g ka barang tu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...