Monday, April 4, 2011

dam aji mesca 2011

wahai rakyat2 jelata sekalian... aku mau umum satu perkara.. beta menang dam aji oiiiiiii... gila la vangga kembang kembang idong bagai.. mmg kelasssss la.. tp korang jangan banyak tanya sangat.. sebok kepochi nak tau aku dapat nombor bape.. aku cepooook nanti.. kekekke.. 

ekceli dam aji kali ni main secara campuran.. laki pompuan satu team haaa cam tu.. so kali ni wakil daripada BPPA ialah aku a.k.a cik beri biru, kak tini, kak apetahakuxtaunamadie, CC kalai and amin.. 1st game lawan BPSM org2 opis stich yg telebey terer tu mencik aiii, yang main adalah 3 org.. aku simpanan time tu.. mmg kalah semua.. 3-0.. sedey.. 2nd match lawan ngn Bahagian Tajaan kot.. so aku ngan menggeletar lutut lawan pakcik mmg senior habess la.. da la sume mamat2 xensem tengok.. bertambah nebes nak main.. slow je kasi gerak itu buah.. yang xley bla sampai abes masa aku ngn pakcik tu xabes main lagi.. gile terer kan aku... ekceli org tu kata aku boleh menang, but salah langkah terus KO.. mencik btol.. yang pasti pakcik senoir tu dah gelabah coz aku dikatakan bole memenangi game tersebut.. tp aku ni xreti main.. pakai jalan je.. so aku xtau la tang mana yang bole menang tu.. pasrah saje la kalah.. last match BPPA lawan Bahagian Pembangunan.. time ni la gelabah tahap nak mamp.. gile ko.. yang terer2 sume da balik.. so mau xmau kene main jugak.. aku kak tini n amin berentap bersama.. kak tini menang dgn vangga nya.. tinggal aku ngn amin.. last2 amin terkandas.. KALAh. serius sume tumpu pada aku yang sudah hilang arah.. gile la nebes.. tah macam mana budak tu boleh plak salah langkah and aku berjaya naik aji terus makan makan makan dan makan buah die.. kekekekke... akhir nya.... WE ARE THE CHAMPION.. terus feeling2 ade plastik glitter2 turun dari atas mcm menang oscar.. huahauahuahua.. macam dapat pingat emas je.. aku berpuas hati kerana......................

HANYA BERJAYA MENDAPAT TEMPAT KE-EMPAT

aihhhh.. korang nak gelak kat aku la tu.. xpe, janji match akhir itu membuktikan aku bukan PUNCA kekalahan.. =p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...