Thursday, April 14, 2011

Just go With It

teringat aku masa aku tengok preview cite ni.. serius macam lawak gila la.. preview tu juga membuatkan aku nak p tonton cite ni.. tp tidak la begitu teruja.. just dalam hati lebih nak tengok cite RIO.. stich sangat gigih nak tgk jauh2.. almaklum tgv non ado e-payment kan.. so redha je la pegi.. tepat sekali jangkaan aku, tiket rio da abes.. nak tgk HOP lambat sangat plk.. da alang2 datang xkan nak balik plk kan.. so tengok la cite ni since Just Go With It ada dlm waiting list aku.. ape2 pon meh layan dlu preview JGWI ni..

amacam?? seronok kah? cite dia pasal si plastic surgent ni xjadi kawen cz terdengar bakal wife dok kutuk2 dia b4 majlis.. dia decide xmo kawen but still pki cincin perkahwinan yang xjadi tu.. nak dipendekkan cerita, dia jumpa sorang minah yang vogue da vassss mmg kelassss badan meletop2 and terus fall in luv.. after dorang make luv kat tepi pantai si gurl bole plk terjumpa cincin kawin xjadi dia tu.. terus gurl tu naik antu la.. dia pon macam xtau nk explain macam mana la kan.. tetiba ckp dia dalam proses cerai.. OMG!! mane hala plk bini ko.. last2 si surgent ni p usha pembantu dia supaya jadi wife olok2.. eh hello, pembantu dia tu janda anak dua ok.. belakon punya belakon kantoi plk si pembantu doc ni ada anak.. tambah plk tetiba bakal wife suka budak2.. aiyoooo.. makin gawat lakonan dorang ni.. sepanjang lakonan dorg yang membawa sampai ke hawaii memang la gelak xsudah aku.. u all should try to watch this film.. xde la berat sangat.. enjoy je.. ko masuk panggung gelak sampai tergolek.. then kua.. hahahahha.. anyway enjoy this movie.. =)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...