Friday, May 27, 2011

restoran haslam

mesti uols sume penah makan kat restoran ni kan.. aku je yg xpenah.. siyes, aku first time ni.. agagagaga.. mase site visit tempoh ari before balik putrajaya, bos kecik nak banjer minum petang.. so driver kami suggest berhi-tea di Restoran Haslam.. dorang cakap restoran ni yusoff haslam punya.. ye ea.. haku pon xtau.. kekeke
tujuan mengepos entry ni just utk promote kuih muih yg terdapat kat sana.. memang lazat tau.. teruja je aku makan.. aku sume pon teruja.. lapo agaknya.. hahahaha.. antara yg ada kat sana is....
as yg terdapat kat dalam gamba adalah  lempeng pisang.. mavelessss la.. aku xamik pon kuih ni.. just mintak sikit kat kak ekin.. bile da rasa, sumpah menyesal xamik satu.. tamak kata ko.. =p rasa pisang terbaik la.. dicampur dengan kelapa.. nom nom nom.. =)
 yg  ni plk kiuh tepung pelita ngn ubi rebus+gula+kelapa.. tepung pelita aku xmakan.. tp kawan2 aku kata sedap.. lau ubi tu memang terbaikkk wokk.. aku makan sampai licin.. sedap giloss.. da la aku da lama xmakn ubi rebus.. fulamakk.. rasa macam nak makan sume.. yg xde dalam gamba adalah kuih2 lain spt karipap, kuih talam n many more..
 
for those yang nak p Restoran Haslam ni sila la berkunjung ke Jalan Pahang, KL.. kak ekin kata la.. hehehhe.. lau xsalah aku dpn kedai ni ada hospital tawakal kot.. KPJ ape tah.. google la sendiri lau nak lebih tepat.. kekeke.. lau da sampai sana, nak lagi kepastian sebelah restoran ni ada kedai jual keranda 24hours.. hehehe.. lau da nampak tu kompem la xsalah jalan.. hehehe.. ok.. selamat mencuba... =)

4 comments:

lady mOrgana said...

kecian ko ni kems...akak dari zaman sekolah selalu naw g sini...ni restoren adik usop aslam puye ah....
tok nenek akak dulu sukup suke mkn sini...dulu ah..skrg da x da..org jakun cam ko jek...kih kih kih...~
sebelah hosp tawakal...betul ah tuh...hahah..~

lady mOrgana said...

kecian ko ni kems...akak dari zaman sekolah selalu naw g sini...ni restoren adik usop aslam puye ah....
tok nenek akak dulu sukup suke mkn sini...dulu ah..skrg da x da..org jakun cam ko jek...kih kih kih...~
sebelah hosp tawakal...betul ah tuh...hahah..~

Cik Muda Sae said...

ape lak jakun mah.....aku pon ske makan sini...tak jakun lol...ni best place ever lol, kema.. sbb dari arwah tok aku, ble mau makan mee goreng mamak, dia sanggup drive kereta sendiri, time bulan pose datang sini...memang mavelesss....! aku bulan pose tak sah kalo tak sekali mai pi bli kat sini or buka sini...hah! kelas kau maria...~ kema, pe g ajak arr oreo datang nanti lg...

akmadablueberry said...

memang kompem kejakunan haku..sume pon tok nenek korang yg dok makan sini..agagagga..aku je y ketinggalan.. xpe, at least aku juga dpt rasa kesedapan makanan kat sini..

sae: akan dipertimbangkan..ngeh3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...