Wednesday, May 11, 2011

sponge cuci pinggan yg kiut miut

korang penah tak tengok ada macam2 jenis sponge basuh pinggan?? seriusly aku teruja.. tatkala berkunjung ke IOI mall bersama cik tulip dancing, maka segala mak nenek kedai mau disinggahnya.. ngeh3.. so cm bese la aku pasti  mau ke kedai daiso (betol kot nama kedai ni).. kedai ni memang teruja la.. mana x teruja.. all item only RM5!!! mau xmeroyan ko.. cm ala2 kedai 2hengget kat kampung aku plk.. hehehe.. jalan punya jalan tetiba nampak bende yg sgt kiut.. pas belek2 ianya adalah SPONGE BASUH PINGGAN!!! alolololo.. gila sayang nak pakai lau cm ni punya kiut.. =p
jenis kek slice.. comel gilakk.. shukeeee!!
yg ni plk gamba katun2 kiut..
yg ni lg besh.. tengok yg pink and green tu.. macam orang pki snow cap kan.. hehehe..

3 comments:

Scha Ariff said...

aku nak kek slice tue..perisa strawberi.. huhu.. tomey2..

akmadablueberry said...

aku nak yg cokelet..

~cikakmasukecokelet~ agagagagaga

ddlea said...

banyak citer tak guna...bila la saploh untuk opis...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...