Thursday, May 5, 2011

thanks to annalyn a.k.a lululalalengleng

kamoo suka?? saya juga suka.. tenkiu cik leng2.. last week saya minta tolong cik leng2 utk deco satu card for mother's day.. ekceli nk guna untuk buat jualan hari ibu.. tp no more time lorh nk buat itu sume.. so saya jdkan hasil kerja tangan cik leng2 ni utk mak saya.. tp lom pk lg nk wat cmne.. insyallah lau jd sy show sini.. tenkiu again cik leng2.. kamoo sgt kreatip la.. best nya.. dan cik leng2 juga la inspirasi saya tatkala saya begitu teruja sekali ingin mengetahui tentang photoshop.. blog cik leng2 juga saya guna kan sebagai reference.. tp bnyk yg perlu saya belajar.. cik leng2... sila beli tunjuk ajar ya? hehehehe.. hopefully i can see cik leng2 disabah next month during my holiday.. yeay!!! tp cik leng2 sudikah?? ngeh3.. lau korang nak tau betapa kreative nye cik leng2.. sila buka blog beliau setiap 5saat.. hahahahhaa.. just joke.. enjoy!!

2 comments:

LuLuLaLaLengLeng said...

hihihhihihi...... akan diberi tunjuk ajar..:) muahahaha..boleh bah lau ko..:)

akmadablueberry said...

wahhh..tenkiu2..cik leng2.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...