Tuesday, June 14, 2011

Gempa Bumi Di Sumatera Barat 5.5 Skala Richter

kompleks E ada gegaran?? hurmmm.. nape aku xrasa pon!!! aihhhh... patut la pgi td aku kua p meeting sume orang ramai2 kua dr blok masing2.. aku ingt dorang wat fire drill.. tp cm pelik plk la kan.. bertahun suda kompleks ni dibina xkn la bru skrg nak wat kan.. aku rilex je sama bos truskan perjalanan ke BPTV wpon dlm ati kepochi nak tau apesal dorg kua ramai2.. ade bos ngamuk ke smpai terbakar bilik?? ngeh3.. 

finally tau la yg mmg btol2 ada gegaran coz cik tulip dok sms kata kene evacuate segala.. tp nape aku rilex je.. teruskan meeting tanpa rasa bersalah.. ngeh3.. aku tgk org opis sume ok je.. xkan aku nak jerit2 tolong2 ada gempa!!! mau kene lepook ngn org bptv tu nnti.. hehehe.. unfortunately, aku xrasa pon gegaran tu.. so xde la pengalaman yg boleh dikongsi.. yg bole dikongsi adalah kenyataan Jabatan Meteorologi Malaysia.. hehehe.. gegeran ni berikutan Gempa Bumi berskala 5.5 richter yg berlaku di Sumatera Utara.. sekian utk makluman sume.. =)

2 comments:

lady mOrgana said...

bPtv????huk huk huk...len kali kalu adO meeting disane...maO itOt???bOleh???hikssss...~

akmadablueberry said...

aihhhh...sebok je nak ikot..memang pas ni aku akan slalu ke sana...

JANGAN JELEZZZZZZZZZ...=p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...