Sunday, July 3, 2011

i mish Nasi Goreng Lalap

haaaa.. sape penah makan nasi goreng lalap??? angkat tangan!!! sedap kan kan kan.. hehehe.. xsilap aku kat semenanjung ni xde kot nasi ni.. fofular kat sabah je la kot..
menurut my tourist guide, nasi goreng lalap paling sedap kebooommmm da vasssss kat Kompleks Karamunsing, Jalan Tuaran, Kota Kinabalu Sabah.. gerai dia kat tepi2 kompleks tu.. xsilap aku kat sebelah Singapore Chiken Rice..
nasi goreng lalap ni yg special nya ayam yang dia goreng tu ala2 butter prawn.. siap ada abuk2 dia lagi.. yummy.. sepanjang aku kat sini dua kali dok makan kat karamunsing ni.. skali makan nasi goreng lalap.. satu lagi makan nasi goreng seafood.. as u all know la kan.. sabah terkenal ngn seafood nya yg fresh tu.. so lazat la nasi goreng seafood dia tu..
 
 i mish nasi goreng lalap..sape bole masakkan??

4 comments:

Cik Muda Sae said...

saye...!!! tak bole..hehehe~

tp kalo nasik goreng lalat bole..heheh~ bubuh saja lalat ituuu....eeee....geli lak tetiba....~ yack..!

akmadablueberry said...

yekkk btol ok..nasi ngn lalat..eewwwwww...

*kembang tekak mak nak!!*

ddlea said...

lelap akak boleh... sangat terer... mau sepinggan?

akmadablueberry said...

bole gak lau nak tolong masakkan..adik makan je kak oiii...ngeh3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...