Wednesday, June 1, 2011

priest

setelah sentap menyentap dikala weekend cz xdapa tgk movie, so last monday aku dapat gak tgk movie.. ngeh3.. ni suma gara2 stich outststion.. pastu weekend p betepek kat midV.. memang mengundang la kan.. kat midV tu xmacam h**** plk ramai orang.. dah tu stich plk nak redeem tiket free for his birthday.. xkan nak beli on9 plk kan tiket aku.. xpasal2 kang xdpt seat sama2.. ngeh3.. =p
last monday tu aku p gsc BTS.. tetibe cam jauh plk si stich nak bjimba.. lau aku, ioi suda.. hahaha.. dsebabkan dia banjer ikot je.. lau x kang kene tinggal, meratap la kau disana.. aku punya la hati berbunga lalang nak tgk pirate of the carribean tetiba yg bole redeem tiket free hanya fast and furious 5 & priest.. adoiiii.. meratap btol la.. aku da ade cite FF5 tu, so priest la yg tinggal.. huhuhu.. priest ni cite pasal kumpulan priest yg ada kuasa menentang langsuir.. group ni senang je nak kenal.. dorang ada tanda salib kat dahi.. anak buah warrior preist ni kene tangkap ngan vampire.. so demi menyelamatkannya, dia kua cari gurl tu.. warrior priest ni dibantu oleh bf niece die ngan sorang lagi priestess..
warrior ni dok kalut la nak cari niece dia tu coz takot niece dia tuka jd vampire jugak.. so gigih la die p kejar vampire tu.. afta dat, die cm pelik cz vampire yg satu ni kuat gegiler.. rupa2nya vampire tu adalah drpd sorang priest jugak.. vampire dapat tangkap die and ratu vampire xbunuh die tp jdkan dia vampire versi manusia.. so vampire ni bole kene cahaya and kuat macam priest.. the ending is......................... kome tgk la sndri.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...