Tuesday, June 21, 2011

welcome back akma

yeah... after berholiday2an maka kembali la ke tempat asal mu.. ngeh2.. my KK Trip suda abes.. uwaaaaa.. cepat je masa berlalu.. tup2 da lima hari da.. ape2 pon hidup mesti diteruskan.. alolololo.. so balik la kita ke semenanjung.. =p touchdown di LCCT jam 9.50pm.. terlewat 30minit dr jangkaan asal.. xpe la.. janji selamat sampai.. time balik mmg penuh ranjau dan duri kata ko.. ngn salah tgk timing utk boarding la tgu flight xsampai2 la bkuak2 aku di KKIA.. ngeh3.. uiiii la, malas nya nk buat entry holiday.. tp lau ak xtulis kat blog aku ni terkubur saja la keseronokkan aku dlm kpla ni.. baik aku tepek kat sini.. esok lusa bole baca2 lg kan.. hurmmm.. tgu saja la entry KK ni ya.. tu pon lau nak tgu, ndak apa la bah.. ada aku kesah.. muahahaha..

2 comments:

snsyuhada said...

akma g ngn sape syg...ngn stich eh...hehe

akmadablueberry said...

kema g ngn kawan la syu.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...