Monday, July 18, 2011

futsal tournament MESCA 2011

ni cite ahad lepas.. MESCA KPM telah mengadakan satu tournament futsal utk semua bahagian2 kat KPM ni.. so dengan excited nya kami menyertai tournament tersebut.. tp kebanyakkan antara kami yg xboleh main on dat day. so pasrah je la..
from left : jun, aze, kema, kak hawa n ani.. yg xde dalam gambar ialah fathiyah..
ekceli kene ada 10orang baru la xpenat sangat.. kami tinggal 6 orang saje.. yg main 5 orang so simpanan ada satu je.. sangat sedih.. da la kaki ku injured tatkala training.. sakit ohhh.. sampai aku xbleh menyepak bola dgn jaya nya.. sory ya kawan2.. =(
 
walau cmne saket pon tetap harus kene main.. thanks juga to thiya coz replacing me.. mmg sgt da xley bla.. aku pon xtau napa la saket sgt kaki aku time tu.. mmg hilang mood nak main..
sebolehnya aku menjaga tiang gol dgn goalkeeper skali.. nebes hokey.. da la asik tgolek je.. da macam main football da.. aihhh lalala..
yg dpn aku tu nisa.. kawan masa keje di mont kiara.. sgt seronok tiap kali tournament futsal coz akan jumpa dia.. tp time game keganasan melampau.. sory ya nisa.. =p
malangnya team aku tidak berjaya ke semi final.. apa nak buat.. sume da xde tenaga nak main.. pasukan lain sume asik replace je.. kami je yg dok main full time.. apa nak buat, sume star xde.. huhuhu.. xpe, yg penting pengalaman.. pas ni boleh improve.. if aku masih disini aku mau main futsal lagi...hhehehehehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...