Thursday, July 21, 2011

Hati Seorang Wanita Part I

aku jumpa artikel ni kat sorang blogger.. saja nak share.. =)

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.
~ betol.. xsemua kesedihan tu boleh kita show dgn menangis.. kadang2 ada benda yg terlalu membuatkan kita sedih smpai xboleh nak menangis.. ~
2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
~mmg btol.. tp bertambah meroyan if smpai ke sudah xminta maaf.. haih!!~

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).
~totally agree.. mmg sentap abes.. d*mn you A**Y H*****N~

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.
~gulp!! setuju.. huhuhu~

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!
~mmg menjejeh2 coklat itu.. agagagga..~

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.
~hehehhe.. teros kembang idong!! ngeh2.. slalu incik stich kene paksa puji haku!! =p~

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akan lakukan apa saja.
~Boleh berlaku, jika hati perempuan terlalu terluka.. Kesimpulannya, jika rasa xde perasaan pd seseorg wanita tu, jgn bgnya harapan.~

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.
~hopefully..~

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.
~blog la ape lagi...~

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.
~opkos.. aku bg flying kick tau la.. suka2 ati mau bilang begitu~

to be continue........

2 comments:

Lady mOrgana said...

no.4 ya Allah mmg betullah..ekekeke...~

no.5 cair tp xmau cekelat ley x??hahaha..~

yg no.7 mmg ah btl...jgn bg harapan!!!demn!!

no.8 mmg penah buat...tp tu ah die tegur balik..mmg cair ah...

no.9 sgt sgt sgt sgt la btl!!!dulu puisi pastu cerpen and now blOg..

aihhhhh awak ni kems...saje jek...!!!tp paling suke nO.7 ah..jgn bg harapan kalau kate anggap kwn...demn!!

Cik Muda Sae said...

agree.!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...