Tuesday, July 26, 2011

Hati Seorang Wanita Part II

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
~kalau terlalu lalu serius mungkin kot.. yelakan, kang kita buat lawak ttbe die pandang je.. harus2 mati mood~
12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.
~hahahha.. kenangan kenangan.. =p~

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi jangan senyum sebarangan.
~ya btol.. trus nak feeling sengih2.. =p~

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
~setuju~

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.
~betol lah tu.. agagaga~

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.
~hint penting wey!!~

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!
~betol.. jgn buruk sangka~

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.
~ayat wajib la tu.. tp tu harapan kita.. tp semuanya ditangan tuhan.. =)~

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.
~g MPH sana cepat!!~

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.
~ngeh2.. dlu2 zaman sekolah boleh la.. hehehe~

4 comments:

Cik Muda Sae said...

hahaha.... sengih je ble baca entry kema..huhu~

akmadablueberry said...

ngeh3..seronot la tu..mst ada yg penah buat ni..agaga

Cik Muda Sae said...

sengih je la..~aiyoo...! hiii~

miss nafira(myeryn) said...

all true!!hehe..salam kenal..jemput lawat ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...