Sunday, July 3, 2011

My Kota Kinabalu Trip - Day 5

hari terakhir aku berada di KK.. huhu.. sedey.. nak balik da... b4 pulang aku ke Pasar Filipin.. pasar ni terkenal sbg tpt must visit oleh semua pengunjung KK.. hehehe..
first stop, Pasar Ikan Masin.. opkos la beli ikan masin.. xkan nak beli baju plk kan.. heehehe... terbaikk la murah.. =)
pas tu beli amplang & kuih cincin..
sempat aku sebat lagi 3 utas gelang pearl kat sini.. tp kurang cantik berbanding kat Jamilah punya pearl.. mybe gred y bawah2 kot.. harga pon lebih murah..
pusing2 town b4 ke airport..
ke airport kita... dr BKI-KUL via Air Asia flight AK5113 jam 6.50pm.. masa ni emo je coz aku salah tgk boarding time.. patutnya 6.15pm aku p masuk 5.15pm.. bkuak hokey tgu kat dalam tu.. adoiiii..
kebosanan menunggu.. asik2 flight org len.. agak nya staff AA kat situ pon pelik awat la aku ni xmasuk2 plane.. ngeh3..

menunngu dgn penuh setia dpn pintu perlepasan.. gigih dok atas lantai dsebabkan takot tersalah naik flight... ngeh3..
finally plane aku pon tiba. tu pon lewat suda.. jadual nya fly 6.50pm.. tp fly jam 7.15pm.. aihhhh.. jenuh ok nak tgu.. teruja seketika plane aku Asean Basketball League.. =p
masuk2 je trus perut aku bunyi.. adoi.. lapa kemain.. tu la sape soh salah tgk waktu boarding.. lau x bole gak jimba2 sekitar airport n makan2.. adoii la.. tgu stewardess tu nak serve makan punya la lama.. xpe.. aku kan penyabar.. hehehe.. naseb baik gak aku da purchase awal makanan b4 fly to KK.. sedap xsedap balun je.. huhu.. yg plg sedap adalah sate itu... hik3.. tamat la suda kisah My Kota Kinabalu Trip aku ni.. hopefully one day nnti aku dpt lagi ke KK.. nak p Tip Of Borneo da....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...