Monday, September 26, 2011

hari emo seOPIS

haaa.. Sape yg bc mst pelik skit.. Ade ke hari y mcm tersebut diatas?? 'apsal ayat aku mcm ayat memo antara unit?? Hahaha'.. Ekceli dr pg td mcm2 jenis emo yg ade kat opis ak ni.. Agaknya lama sgt bcuti kot.. Tu yg ramai nk meroyan xtentu psl.. Lg pulak monday blue kan..

Yg nk kepochi psl emo ni sebab"............ Aku pon nk meroyan sama.. Boleh?? Ak meroyan smpai nk menangis.. Mcm tu la kalau marah sgt kan.. So sila jgn buat ak naik antu.. Kang banjir opis..

Sekian, terima kasih..
*msih mngunakan ayat2 memo, harap maklum..*


- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

ddlea said...

ko memang gediks kan... saja jer nak eksen pakai blogpress

nur cahaya said...

hahaha....first aku nak gelak dgn statmen kak lea...apelah kak,tu pOn ko nak jeles...
2nd aku kata..haah mmg semalam ari emO sedunia..ekekek

akmadablueberry said...

Hehehe..akk cepat la beli apps tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...