Tuesday, October 25, 2011

aku nak emo nih!!

Oiii makcik W.. ko ni bru masok keje ke? ke da ilang ingatan?? aku bengang ni.. aku nk explain ko xmo dgr.. sume nk ikot ckp ko je.. xbg peluang langsung nk mencelah.. ko ingt aku ni ade mase ke nk melayan mende alah tu je.. bnyk ok nk kene wat skrg!! aihhhhh.. ni nak tuka jd ijau nih!! lau ko xreti nk wat, pas je lah kat makcik W y len.. apsal b4 ni sume org wat cara yg sama xde plk masalah.. time ko je nk lebih2.. da la bnyk lg bnde nk deal ni.. adehhhh.. kang bnyk2 aku ckp mau keluar bnde pelik2 kang.. So tpaksa stop sini.. ade plk kang y makan nasi guna straw.. Haishhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

Cik Muda Sae said...

cakap guna mulut tak jalan, cakap guna kaki saje...hihihi~

ddlea said...

sebab mokcik dah tua nak... maapkan mokcik...

akmadablueberry said...

aze: lau ade dpn mata da pki kaki da nih..ngeh3

k.lea: xblh maapkan..emo ni emo...hehehe

tulipdancing said...

elok la cam tue..ckp org xnak dgr..mesti pandai sgt nie sbb tue memandai-mandai jer kan..huhu..sabar..dugaan tue.klo aku aku wat xreti org cam nie..buat muka tue penting..huhu..okey..ko BUAT MUKA..!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...