Friday, October 7, 2011

Killer Elite

time aku dok sebok2 ngn quotation hotel tghari td si cik xsukee coklat dtg menebeng.. kema, mau teman akk tgk wayang?? wayang?? apakah?? tghari ni?? aku pon da mcm kene mandrem ngn die so ttbe tcakap OKAY!! mcm kene pukau.. hahahaha.. tnya2 tgk cite pe? dia kata the 3 musketeers or killer elite.. then ttbe aku tercakap killer elite tnpa melihat sinopsis cite n trus agree.. aikkk.. mmg kene pukau betol ke ni.. hahaha.. layan.. =p so ke alamanda la kita..
killer elite ni pasal dua org proesional killer yg bru dpt job 6mill.. ekceli hunter (robert de niro) ni yg amik job tu tanpa pengetauan danny (jason statham).. tp hunter lari n kne tangkap.. so ada sorg negro ni pggil danny utk buat job ni.. job ni sheikh dr oman yg bagi.. sheikh tu suruh bunuh SAS agent yg bunuh 3 org anak dia masa tahun 1980.. sheikh ni da kene buang negeri so dia xdpt balik london.. skrg ni sblm dia mati dia nak ank dia yg keempat tu selamat balik semula kat puak dia kat london.. so dia minta danny ni p bunuh semua org yg terlibat dalam pembunuhan anak dia.. so demi mentor dia hunter, danny ni amik la job tu n start bunuh sorg2 dgn bantuan 2 org rakan yg lain.. pd aku cite ni mmg kental gila la.. yela kan cara org profesional bunuh, so mmg hati kering.. sampai aku ngeri nak tgk.. so far cite ni ok.. enjoy ur movie..

2 comments:

cik tasukeecOklat said...

tenksss ek temani akak ni haaaa..!!!iye lah pasni da xdOk sape nak ajak kema secara terkezOt pi teman tgk wyg ari jumaat kalau bukan akak tauuu...ekekeke...

~miss ieza~ said...

aku pOn da tgk cita ni.. best doe. hihhi.. kat alamanda gak bersama tersayang. hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...