Wednesday, November 30, 2011

kems at bandung - day 2 (part IV)

Location : FO Bali Heaven, Rumah Tas, Calamus

after lunch terus saja minta cecep bw weols ke FO.. 1st skali dia bw p Bali Heaven.. mmg heaven.. dan2 aku sampai ujan selebatnya.. adehhhh.. naseb baik FO Bali Heaven ni ada sediakan payung siap tukang payungkan.. hehehe.. merasa la jd mem jap.. wakakaka.. ada hati.. =p
kat sini aku rembat tshirt je y bnyk kot.. mmg murah la.. lau ko nak yg branded dalam Rp 100,000 da dpt da.. aku amik lacoste, burberry n armani exchange.. then mcm2 la lagi jual kat situ.. FO ni pon kiut gak.. sbb ko akan rasa cm kat bali jek.. Bali Heaven ni sume yg bali2 ada.. ehhh ko paham ke aku ckp ape ni.. means, ada baju2 dia spa tpt makan n lain2.. suma tema bali.. ha paham ke idok paham ke idok?? hehehhe..
next rumah tas.. aku mmg nak handbag but tu bukan yg paling utama yg aku nak.. p sini pon sbb mummy partner in crime aku kirim.. bnyk2 tas dlm rumah tas tu kebanyakkan da outdated.. xbnyk yg aku suka.. tp yg penting org kirim harus cari dlu.. naseb baik ada yg cm ok kan.. so sebat..
tah cmne aku weng kat rumah tas ni aku p beli shawl.. ape daaa... xpasal2 beli shawl Rp40,000.. rugi2.. huhuhu.. xpe la da beli kan.. b4 leaving terjebak lagi.. beli jam.. terbanggggg Rp Rp Rp... =p
after dat ke FO Calamus.. FO ni cecep kata Fo baru.. layan kan aje.. tp kat sini aku xbekenan langsung.. ade yg best2.. so bolayan kua la kita.. hik3
 
sume da kecapek'an.. ayuh la kita pulang.. esok2 la smbung shopping lagi.. hehehhe.. 

*to be continue*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...