Friday, December 30, 2011

The Darkest Hour

last night cite ni plk.. The Darkest Hour.. aku mmg nak tengok cite ni coz penah tengok thriller dia kat gsc.. mcm scary.. darkest hour pasal alien la lebih kurang.. tp alien ni ada perisai yg membolehkan dorg ni jd invisible.. kira selaput luar dia tu la.. so bile benda ni dtg ke bumi, dia mkn sume manusia.. tp cara pelik sikit.. bila cahaya tu kena kat apa2 benda bernyawa terus tuka jd debu..
so 4org US yg sdg bercuti tpaksa berfikir mcm mana nk selamatkan diri bila dorg tau yg ada kapal selam yg selamat n nak belayar balik ke US.. so dorang kene cari jalan mcm mana nk p kat kapal selam tu.. da la alien tu invi.. xnampak kan.. dorg ni gunakan mentol utk kesan kehadiran alien tu.. nak musnahkan alien tu plk kene guna pistol khas yg memancarkan elektromagnetic yg mmbolehkan medan perisai alien tu musnah.. so boleh la tembak alien kat dalam tu.. *tah betol ke tak ape aku mencarut ni..wakakaka..*mmg penuh ranjau dan duri nak sampai ke kapal selam tu.. nice jugak cite ni..selamat menonton.. =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...