Thursday, December 22, 2011

kems at bandung - day 3 (part V)

Location: Heritage Factory Outlet
Haritage ni one of the fav FO utk pelancong.. so aku baca kat blog sume gebang2 pasal heritage, moh la kita toraii.. kot la best kan.. hmmm bg aku ok la.. xla la mahal sgt n xjuga murah sgt.. tp utk branded stuff mmg berbaloi2 la kan.. hmmm.. malas cite panjang moh kita perabih duit..
masa ni xpk ape dah.. cantik sebat muat sebat!! sume masok dalam beg yg dorang sediakan tu.. pes time shopping cm org kaya.. lau kat mesia mmg non hado la kan.. ko nak matik kebulur hujung bulan?? hehehe.. kat sini aku abes almost Rp 1,200,000.00 or RM 400++.. cer korang beli kat mesia cm tu?? terbeliak bijik mata la org2 cm aku ni abes kan duit kat sebuah kedai sebanyak tu.. bnyk juga aku dapat.. but aku beli utk diri sendiri n family kat kampung.. =)
kemeja yg aku try tu brand esprit.. murah juga la.. aku xingt bape hengget..  tp worth la beli berbanding harga dia kat sini..
interior Heritage =)
aku mmg salute la FO kat sini.. interior mmg canggih manggih.. mcm landskap kat taman.. hehehe.. siap air terjun bagai.. hik3.. kira ok la kan.. sejuk je mata memandang.. mmg da sejuk pon..kan fully aircond..=p
pilih baju for my sista sarah..
menyesal xbeli yg ni.. =(
ni baju children.. sebat sikit utk adam haikal.. ManU punya tshirt mmg terbaikkkkkk!!
ok.. afta korang da membeli belah bagai korang jgn lupa plk.. setiap customer akan diberi percuma drink kat cafe haritage ni.. tp idok lerr sume dapat.. satu resit satu jek.. cafe ni betul2 sebelah FO ni.. ape2 pon sementara menungggu air moh kira Rp tinggal bape.. hehehe.. harus kira.. kang terlebih guna ade yg xbalik mesia kang.. =p
masa tunggu baru sedar satu baju topshop aku tertinggal kat dalam.. adeh acene bole lupa.. naseb lom balik.. lau x menganga la ko disitu.. huhuhu.. air free tu aku bg je kat cecep.. ngeh3.. aku beli air len.. wahhh.. feeling org kaya plk ko.. lau kat sini yg free tu la slalu ko teruja.. =p

to be continue.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...