Thursday, December 29, 2011

Suatu Malam Kubur Berasap

aku pon tak tau la mcm mana aku boleh beli tiket ni.. hurmmm.. layan kan stich jom la kita tengok.. aku memang dah assume la cite ni lebih kurang mcm hantu kak limah balik rumah.. tengok preview je da tau kan.. so mesti la cerita hantu kat kampung.. cite dia tentang 3 sekawan kampung.. atan, bun dengan pet.. atan penggali kubur, bun mat rambu ngn pet bawak lori.. then jumpa kawan baru dr kL nama mie.. dorang semua ni digemparkan dengan kubur berasap.. empunya kubur si cempaka.. dorang ni kene kacau dgn hantu ada sebab.. sebabnya korang p tengok sendiri k.. =p
yg aku suka tengok cerita ni adalah sbb along n angah raja lawak tu.. hehehe.. kelakar la dorang ni.. xbley blah betol.. smpai naik keras perut aku dok tegelak.. *tagline yg buat aku gelak xhengat punya: aauzubillahiminassyaitonirajim bismillahirrahmannirrahim ALIF BA TA ALIF BA TA ALIF BA TA ALIF BA TA ..............................* hehehhehehehehehehehe =p

2 comments:

tulipdancing said...

alif ba ta jer tau..yg lain tak sempat belajar abis..heheh..

akmadablueberry said...

Tau xpe..bikin gelak je..adehhhhh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...