Wednesday, January 18, 2012

allergy..i hate u!!

emo betul lau allergy habuk, peluh dan material baju ni.. dua hari lepas allergy menyerang lagi.. aduhhh.. lemah betul aku.. since kawin abg nadzree lagi aku dah keallergyan.. kompem la pasal panas kan.. ingatkan pas mandi ok da.. ok mmg ok tapi masa ari isnin aku pulang kerja awal.. pulak tu hari masih panas.. da panas mesti la peluh2.. bila da balik aku p duduk atas lantai pulak.. NAH!! berbintat2 suda.. pas mandi pon masih belum hilang.. menggelupur cari ubat seme2, abes la pulak!! terpaksa lah menanti hari esok... =(
 kerana incik stich tiba2 terajin mau hantar p klinik, so laju2 la rajin.. kalau p sendiri non ado rajin.. malas semedang la.. sampai Klinik Kesihatan Presint 3 Putrajaya itu, closed!! dem.. emo.. aku da nak angkat kaki balik da.. incik stich soh tunggu jg.. kang lau xamik ubat kat dia juga aku bzikir.. hehe.. naseb baik ada mini cafe kat area klinik tu.. so kita amam dulu.. hoyeah2.. kol2 tu terus masuk klinik.. ko tau ada bape patient kt situ? dua org je beb termasuk aku.. boh IC duduk seminit p bayar dok dua minit terus nombor naik.. ckp kat MA tu nak ulang ubat, and minta ubat baru since calamine lotion da imune da ngn kulit aku ni.. tulis2 sikit.. kua.. boh perskripsi ubat scan2 sikit dok seminit terus dpt ubat.. aku dibekalkan ubat seme2/gatal2 (kuning), krim ruam (pink) and vitamin C (oren).. aku suka klinik ni sbb tak ramai orang.. tp utk kes2 y lite2 je la.. so sila jgn aktif2 sgt dikala wakti panas.. sila gudgirl.. hehe.. ok la bai!!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

~@mOi ~~ said...

ala kema,, ko kawen nt kompen ilang alergic ko!! haaa... aku ni bt partime jadi doktorr.. heeeeee

JieJ said...

Liza, akak konfius ni, kenapa mesti tunggu kawen baru ilang..hehhehe..napa ek???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...