Saturday, February 11, 2012

vacation yang hanya tinggal kenangan

korang ade tengok side bar kat sebelah nun?? ade?? ade?? one day until my langkawi trip katanya.. thats mean esok aku dijadualkan berterbangan ke Langkawi untuk 3 hari 2 malam bersama bff iaitu cik tulipdancing.. tapi apakan daya.. kami masing2 punya komitmen tersendiri.. aku ni dengan hal xde cuti lagi.. hal kewangan lagi.. nowadays kene saving2 sikit.. lau tak kang kurus xmakan aku gamaknya.. hehehe.. so terpaksa dibatalkan saja hasrat aku tu.. hopefully next vacation aku ade rezeki pegi.. lau xde juga anggap saja xde rezeki.. mana tau pas ni lepas ke UK plk.. uhuk2.. ada hati lagi mau kesana.. naseb baik tiket hanya lah RM 15++ return.. xde la rasa penyesalan abadi sangat.. hehehehe.. so, mari lah menabung supaya dapat berterbangan kesana kemari lagi.. =)

3 comments:

ddlea said...

sama la dik non oiii... Medan ku hanya tinggal kenangan... Aduhhh

akmadablueberry said...

hehehehe..medan sangat..dok umah jg aaron je la kak oiii..hehehhe

tulipdancing said...

hehehe..xpe beb,nie la dikatakan kita hny rancang DIA yg tentukan..huhu..tp xpe..kte ade misi dis week..huhu..chaiyOk!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...