Thursday, September 26, 2013

Isteri Mat Yo ni kenapa?mengamuk?meroyan?naik antu?

Aihhh la..tak aku paham apa masalah isteri mat yo ni..nak ku cili cili aje mulut dia tu..cerrr kalau ayah kau orang buat macam tu..hangin x?emo x?sentap x? hormat la sikit di sebagai org tua..jangan kau ingat dia kerja sebagai pengawal keselamatan a.k.a pak guard, kau boleh suka suka nak maki hamun orang..aku pula yang naik hantu bila tengok video tu..aku ada juga google facebook akaun isteri mat yo tu..apa ke nama perempuan tu?siti aisya?kemain private lg..tak dapek la nak stalk lebih lebih..nama langsung tak kena dengan perangai..

Apa apa pun aku tatap nak tergelak guling guling bila aku jumpa gamba ni kat facebook..kahkahkahkahkah..kalau nak tengok gambar asal p jengah blog aze rahamat..hehehhee..kreatif sungguh rakyat malaysia ni ya..ekekeke..kompom blood pressure naik mencanak canak kalau owner gambar ni tengok..apa apa aja la..kui3


                           

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...